top of page

hands OhO sdnah

Why one might avoid all the natural things in life? Well, why are the natural things in life so attractive? They aren't attracting themselves that much, but they do come by as potentially attracting when one finds himself in all the intricate positions he could be in, many of them are considered suffering in jargon, and others could also be lovely little joys, but mainly you need to suffer, or at least to feel, or at least not surround yourself in a cotton ball, to actually have a need or a drive to get or achieve some of those spectacular things.

In an ocean of darkness, smoking isn't clearing the sky, it alters the mind not to think of the darkness, it doesn't make you a better YOU, it gets you a downgrade plus some.

In an ocean of darkness, you need a torch and light your life, and the only way to do so is to be blind, if only for a minute, but be blind.

כמה שהדברים לעיתים תופסים מראית עין של קושי, אומנם לא כביר דיו בכדי לעשות מעשה, אך כביר דיו בכדי לכתוב על כך, כיוון שהאבן שאינה נגולה מליבך גורמת לך לשקוע מחמתה ומאפה, גורמת לך לשקוע ולצלול למצולות, ללא חגורה, ובטח שללא הצלה.

איש קטן משתדל להרים את ידיו הגדולות למעלה, למרומים. הוא מנסה להוריד דבר מה מארון השירות שלו, אך ללא הצלחה, אולם גם ללא כישלון נחרץ. הוא מרים את ידיו שוב, וכעת הקושי מתחיל להדהד במוחו ואל תוך גופו, באבחה אחת הוא מניד את ראשו ואת ידיו אל על, כמו מטוטלת, ופוגע בדברים רבים באמצע, אך מגיע אל הגובה הדרוש בארון השירות המדובר. הוא מחפש ומחפש, תר ותר, אחר החפץ הנותר, כיוון שאת הדירה הוא עוזב ואל החיים הבודדים הוא צועד, והוא לוקח את הזמן ולא ממהר לשום מקום, כיוון שהוא איש קטן ולו ידיים גדולות. לאדם קטן בעל ידיים גדולות אין הרבה מקום בעולם, והוא הולך למקום שכול האנשים עם הגוף הקטן והידיים הגדולות הולכים, לעזאזל. כולם תמיד אמרו לו שכדאי לו ללכת לעזאזל, על אף שלעיתים הוא לא הבין על מה פשר הדבר. אבל היום, הוא החליט החלטה גורלית שהוא סיים את בדידותו האיתנה והוא הולך לעזאזל, הוא קנה כרטיס הלוך, ללא חזור, על אף שהכרטיס עלה יותר, כיוון שהוא נחוש בדעתו וגמר אמר ללכת לעזאזל, לבחון את האופציה שתפיג את בדידותו. כשהוא מגיע לעזאזל, פרצופים חייכנים באים לקראתו, עם ידיים ענקיות לאחדים מהם, וידיים גדולות לשאר, פוגשים הם אחד את השני, והכול הכול מותאם לפלג גופם הייחודי, מהבר בעל הכוסות הגדולות וכלה למכוניות הקטנות וההגה המוגדל, כדי שכול אחד, אבל כל אחד בעיר שלנו, יוכל לפעול בלי להרגיש לרגע כאיש מגודל. כולם בעזאזל משום מה חייכנים מדי, והוא לא מבין על מה כולם כה שמחים, כי הוא אוהב להתבודד מעט, להכיר קצת, ואז להגיד די. ללכת לישון ולהתעורר שוב, זה כל הטריקים שהוא יודע, הוא לא בטוח איך הולכים לישון ולא מתעוררים, אבל הוא החליט שכל הצעה שהציעו לו מעתה והלאה הוא ינסה, אז הוא נכנס לישון וניסה שלא להתעורר. הוא לא צלח והשעון צלצל לשעה 6:00 והוא החליק אל מכנסיו הקטנים בעזרת ידיו הגדולות, והלך לשחות כמה בריכות. היתרון המרכזי בידיים גדולות שאתה יכול לשחות למרחקים, הו את ממש יכול לראות עולם עם ידיך הגדולות והמוגדלות.



















Egon Schiele

2 views0 comments

Recent Posts

See All

מודעה - 'מפגשים ראשוניים'

שלומות! במסגרת פרויקט 'מפגשים ראשוניים' אני מעוניין לשבת לשיחה עם א.נשים - ללא תלות בגיל, מגדר או כל משתנה אחר. קפה/בירה/סיגריה עלי...

Comments


bottom of page