top of page

אהבתי לקרואסון השקדים

שיר מזמור בJERRA

יום יום, שעה שעה,

הולך אני למשימה הבאה,

זקוף ומוכן, בראש מורם,

אל בית הקפה השכונתי שאותו אכנה עתה 'מרים'.

במרים שלל הרפתקאות, מן המאפים ועד המלצריות,

אולם למטרה אחת ויחידה, בא אני מוכן בקפידה,

להפוך יום אחד לקרואסון מיוחד, זוהי אינה מטרתו של כל אחד. אולם אדם מיוחד, עולל כמוני, יש רק אחד,

ובלי לאבד שמץ של תקווה, יום יום, שעה שעה,

אוכל אני במרץ וברינה, את אשר לי האופה הכינה.

כה נימוח וטעים, כה פנטסטי ומדהים, הוא קרואסון השקדים, שאין אחד בעיר של יאמר, המשימה של עידו היא מחובת האדם, ואת תקוותנו בהצלחתו אנו נותנים כולם.

10 views0 comments

Recent Posts

See All

מודעה - 'מפגשים ראשוניים'

שלומות! במסגרת פרויקט 'מפגשים ראשוניים' אני מעוניין לשבת לשיחה עם א.נשים - ללא תלות בגיל, מגדר או כל משתנה אחר. קפה/בירה/סיגריה עלי...

Comments


bottom of page