top of page

פקפוק

Updated: Mar 8, 2022

יש לי פקפוק מסוים, האם כל הרעיונות שלנו נבנים על פי ההיסטוריה שלנו? האם הרעיון של ויקטור פרנקל, ותורתו, נגזרת מהסביבה והאירועים שהוא חווה, והרי לא היה חושב על כך אילולא. הם אינם נצחיים כלל וכלל, הכול כה דינאמי ונתון לשינוי ופקפוק, כאשר כול הזמן ההיסטוריה מחדשת את הנושאים בה היא מתעסקת. עכשיו מה שאותי מעניין זה שאני כרגע פורס לעצמי אופציות מה לעשות, אבל זה לא שבכול תקופה היו פורסים את אותן האופציות, רק בתקופה הזו, רק במסגרת הזמן הזו אני חיי בתודעה הזו ויש לי רעיונות ומחשבות אלו, מה שמערער זה שאני מערער ומפקפק על כך, אבל האם עצם החוויה והפקפוק אינם גם נתונים לשינוי?

לחשוב על הגל

La Décalcomanie

René Magritte (1966)

2 views0 comments

Recent Posts

See All

מודעה - 'מפגשים ראשוניים'

שלומות! במסגרת פרויקט 'מפגשים ראשוניים' אני מעוניין לשבת לשיחה עם א.נשים - ללא תלות בגיל, מגדר או כל משתנה אחר. קפה/בירה/סיגריה עלי...

Comments


bottom of page