top of page
  • Writer's pictureido gazit

קרוב, יותר

אתה צריך לנסות תמיד להרגיש קרוב למשפחתך תחילה, ולחברים אחרי כן. עכשיו לעיתים נשאלת השאלה למה לעזאזל שלא תרגשי תחילה כבר, מראש הכוונה, קרוב למשפחתך, הרי זהו הדברה הטבעי ביותר שאתה לרוב יכול להרגיש, הלא כן? ובכן, לא כך הדבר לרוב, לפי דעתי לפחות. כעת מה שאני חש הוא קרבה רחוקה, מצד אחד הם מאוד קרובים אליי, מנגד אני מרגיש חסר ביטחון בעולם כתוצאה מהמרחק הרב שיש לי מהם. הדבר הזה משפיע עלי רבות והוא מקשה עלי מאוד להרגיש קרבה לאחר מכן לחברים ובת זוג. אם כך, ישנן שתי שאלות שצריך לשאול את עצמך. למה אתה מרגיש רחוק ממשפחתך, ואין ניתן לשנות זאת. השאלה הראשונה נבנית על אמורפיות וערפול מאלף שאינו כל כך בר השגה להגיע לתשובה. השאלה השנייה יותר פשוטה ואפשר לתכנן באופן די מרשים כיצד ניתן להגיע לחיבור יותר עמוק עם משפחתך מעתה והלאה. חשוב מאוד, כי התחושה של חוסר ביטחון ולבד בעולם נובעת ישר מההרגשה הזו, ישר בטיולי משפחות כשאתה היית מרגיש מאוים מההורים האחרים, כאשר הוריך שלך לא שמרו עליך. TBC.

עוד דבר שהוא חשוב במיוחד כדי להרגיש קרוב הוא ההבנה כי כרגע אתה רחוק, ההרגשה הקרובה דמוית קרובה הזו שאני לעיתים חש מהר מאוד מהווה בשבילי מכשול וערפול חושים מהתחושה האמיתית. עליך לעשות את הדברים הבאים:

  1. לחשוב למה אתה מרגיש רחוק, איפה הנתק שהיה בעבר.

  2. איך אפשר להרגיש שוב קרובים

5 views0 comments

Recent Posts

See All

מודעה - 'מפגשים ראשוניים'

שלומות! במסגרת פרויקט 'מפגשים ראשוניים' אני מעוניין לשבת לשיחה עם א.נשים - ללא תלות בגיל, מגדר או כל משתנה אחר. קפה/בירה/סיגריה עלי...

Comments


bottom of page